Bee Club Puanı
0

Garanti Politikası

Garanti Politikası

Fatura tarihinden itibaren ilk altı ay içerisinde değişim güvencesi kapsamında inceleme garantisi veriyoruz.

Ürün mağazadan satın alındıysa, fatura ile birlikte mağazaya başvurarak ürün inceleme talebinde bulunulması gerekmektedir.

Web sitemiz üzerinden gerçekleştirilen alışverişlerdeyse aşağıdaki adımlar izlenmelidir;

Ürünle ilgili geri bildirimlerinizi inceleyebilmemiz için ürün üzerinde çeşitli kontroller yapılması gerekmektedir.

İnceleme işlemlerini gerçekleştirebilmemiz adına ilgili ürünü ve faturasını, faturanın üzerinde ürünle ilgili şikayetinizi belirterek, DHL Kargo'nun 924971015 gönderi koduyla tarafımıza göndermenizi rica ederiz.

Ürününüz tarafımıza ulaştığında, incelemelerin yapılabilmesi için ilgili birimlere yönlendirme işlemi gerçekleştirilecektir.

Ürününüzle ilgili inceleme süresi, yapılacak kontrollerin detayına bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

Ancak bu sürenin, ortalama olarak 21 iş gününü bulabileceğini şimdiden belirtmek isteriz.

Fatura ibraz edilmeyen ürünler, inceleme sürecine alınmaksızın iade adresine geri gönderilebilir.

Ayakkabılar, kullanım kılavuzunda belirtilen talimatlara uygun şekilde kullanılmalıdır.

Kullanıcı hatasından kaynaklanan durumlar garanti kapsamında değerlendirilmez.

Üretimden kaynaklanan bir hata tespit edilmesi halinde, ürün garanti kapsamına alınır.

Ürünlerin, kullanım kılavuzunda yer alan bilgiler ile yıkama ve bakım talimatlarına uygun şekilde kullanılması gerekmektedir.

Kullanıcı kaynaklı hasar veya uygunsuz kullanım sonucunda oluşan durumlar garanti kapsamı dışında değerlendirilir.

Ürün mağazadan satın alındıysa, fatura ile birlikte mağazaya başvurarak ürün inceleme talebinde bulunulması gerekmektedir.

Web sitemiz üzerinden gerçekleştirilen alışverişlerdeyse aşağıdaki adımlar izlenmelidir;

Ürünle ilgili geri bildirimlerinizi inceleyebilmemiz için ürün üzerinde çeşitli kontroller yapılması gerekmektedir.

İnceleme işlemlerini gerçekleştirebilmemiz adına ilgili ürünü ve faturasını, faturanın üzerinde ürünle ilgili şikayetinizi belirterek, DHL Kargo'nun "924971015" gönderi koduyla tarafımıza göndermenizi rica ederiz.

Ürün üzerinde gerekli teknik inceleme ve kontroller gerçekleştirilmektedir.

Ürüne ait faturada yer alan tutar, tarafınıza iade edilecektir.

Değişim talebiniz bulunuyorsa, aynı tutar üzerinden farklı bir ürün ile değişim gerçekleştirebilirsiniz.

Tamir ve tadilat işlemimiz yoktur.

Ürün inceleme talebinizin olumsuz sonuçlanması durumunda, ürününüz red mektubu ile birlikte tarafınıza iade edilecektir.

Ürününüzle ilgili inceleme süresi, yapılacak kontrollerin detayına bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

Ancak bu sürenin, ortalama olarak 21 iş gününü bulabileceğini şimdiden belirtmek isteriz.

Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. +90850 333 63 90

Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. +90850 333 63 90

Fatura tarihinden itibaren ilk altı ay içerisinde değişim güvencesi kapsamında inceleme garantisi veriyoruz.