İade & Değişim Süreci

İade İşlemimi Nasıl Başlatabilirim?

Siparişinizdeki ürün veya ürünleri iade etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

Uzak Mesafeli Satış Sözleşmesi üzerinde yazıldığı şekilde iade etmek istediğiniz ürünleriniz için Cayma Hakkı'nızdan doğan iade talebinizi 14 iş günü içinde oluşturmanız gerekmektedir. 30 iş günü içerisinde de iade taleplerinizi bize iletmeniz durumunda işleme alınacaktır.

  1. Sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından işlem yapmak istediğiniz siparişi seçmeniz gerekmektedir.
  2. Siparişte iade etmek istediğiniz ürünün hemen altında, iade et butonuna bastığınızda beliren alanda iade nedeninizi seçerek iade kodunu oluşturmalısınız.
  3. Faturası üzerine talebinizi yazabilirsiniz.
  4. Size siparişinizle gönderdiğimiz fatura üzerine talebinizi yazarak iade etmek istediğiniz ürünü faturasıyla birlikte paketleyip kargoya teslim edebilirsiniz.
  5. MNG Kargo görevlisine önce 908821556 kodunu, ardından iade et butonu ile aldığınız siparişinize özel iade kodunu vererek ücretsiz gönderim yapabilirsiniz.
  6. Müşteri Hizmetleri telefon numaramız 0850 333 63 90 üzerinden müşteri hizmetleri ekibimizle iade ile ilgili talebin hakkında görüşebilirsin, ekibimiz sana yardımcı olacak ve gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.
  7. Müşteri Hizmetleri ekibimize 0850 333 63 90 numaralı hattımızdan ulaşarak iadenizle ilgili tüm talepleriniz hakkında destek alabilirsiniz. Ekibimiz size yardımcı olmaktan ve gerekli yönlendirmeleri yapmaktan memnuniyet duyacaktır.

 

Ürün Değişimi

Siparişindeki ürünün/ürünlerin değişimini talep etmen durumunda, 0850 333 63 90 nolu telefon numarası üzerinden öncelikle hummel Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmeni rica ederiz. Bu şekilde ekibimiz sana değişim aşamasında nasıl bir yol izlemen gerektiği ile ilgili olarak gereken yönlendirmeyi yapacaklardır. Değişim sürecinde aşağıdaki adımlar takip ediliyor olacaktır.

  1. Değişimini talep ettiğin ürünle ilgili olarak hummel Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmen gerekmektedir.

  2. Değişim işlemin öncelikli olarak hangi ürün için yapılacak bununla ilgili ekibimiz sistem üzerinde düzenlemeleri gerçekleştireceklerdir. Değişim esnasında değişimini talep ettiğin yeni ürün ne yazık ki senin adına ayırtılmayacaktır.

  3. Değiştirmek istediğin ürünü/ürünleri taşıma koşullarını göz önünde bulundurarak iade depo adresimize, e-fatura çıktın üzerinde açık beyanın ile birlikte kargolamanı rica edeceğiz. Bu sayede depomuza ürünün/ürünlerin ulaştığında değişim işlemlerine başlayabiliriz.

  4. Ürünün/ürünlerin depomuza ulaştığında ekibimiz tarafından ürünlerin kontrol edilecek. İade kabulünün yapılması uygun bulunur ise ürün/ürünler iade olarak içeri alınacaktır.

  5. İade ürün işleminin tamamlanmasının ardından hummel Müşteri Hizmetleri ekibimiz seninle yeniden iletişime geçecek ve değişim yapmak istediğin ürün ile birlikte süreç başlatılacaktır.

  6. Değişim yapmak istediğin ürünün fiyatı iade ettiğin ürünün fiyatı ile aynı olması durumunda süreçte bir değişiklik yapılmayacak, yeni ürün sana kesilen yeni fatura ile birlikte gönderilecektir. Eğer değişim yapmak istediğin ürünün fiyatı, yeni ürünün fiyatından daha yüksek ise, değişim sonrasında çıkan aradaki tutar farkı ödemeyi gerçekleştirmiş olduğun yöntem ile tarafına iade edilecektir. Eğer değişim yapmak istediğin ürünün fiyatı, yeni ürünün fiyatınan daha az ise, bu durumda Müşteri Hizmetleri ekibimiz sana iletecekleri havale banka hesabına aradaki tutar farkını ödemeni rica edecekler. Ödeme işlemleri tamamlandıktan sonra yeni ürünün kargo firması ile tarafına ulaştırılacaktır.

İade Adresi Nedir?

Siparişindeki ürünün/ürünlerin değişimini talep etmen durumunda, ürünü/ürünlerini MNG Kargo firması ile aşağıdaki adrese göndermeni rica ederiz.

Alıcı : RND E-Ticaret ve Yazılım A.Ş. İade Deposu

İade Depo Adresi: Hamidiye Mahallesi, Soğuksu Caddesi, No:5, Özer 2 İş Merkezi, KAĞITHANE / İSTANBUL

​​