Sıkça Sorulan Sorular

Herhangi bir sorun olduğunda sana yardımcı olmaktan ötürü mutluluk duyacağımızı bilmeni isteriz. Ancak aşağıdaki soru ve yanıtları kullanarak sorularına çözüm bulabileceğini umuyoruz. 

Daha fazla sık sorulan soruları ve yanıtlarını bulmak için aşağıdaki başlıkları inceleyebilirsin.

 

Eğer sorularına hala yanıt bulamadığını düşünüyorsan lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinme. Müşteri hizmetleri ekibimiz hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında 0850 333 63 90 numaralı telefon üzerinden ya da musterihizmetleri@hummel.net mail adresi üzerinden gelen taleplerini yanıtlayacaklardır.

 

Siparişler

Evet, siparişin için düzenlenmiş olan e-Faturanı sana gönderdiğimiz e-fatura bilgilendirme e-postası üzerinden ya da sitemiz üzerinden Üyelik > Hesabım > Siparişlerim ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığı altından siparişinin detayına ulaşarak faturasını bilgisayarına indirebilir ve yazdırabilirsin.

Faturaların her zaman sipariş detayında saklanacaktır.

Satın almak istediğin ya da incelemek istediğin ürünü ürün kodu, ürün adı, ürün özelliği gibi birkaç niteliği kullanarak sitemiz üzerinde yer alan arama bölümü üzerinden aratabilirsin. Eğer ilgilendiğin ürünün hangi kategoriye ait olduğunu biliyorsan sitemizin ana navigasyonu üzerinden giderek dilediğin kategoriyi ziyaret edebilir, kategoriler üzerinde çeşitli filtreleri kullanarak arama sonuçlarını da daraltabilirsin.

Aramakta olduğun ürüne en kısa süre içide ulaşmanı dileriz.

Sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişlerin ile ilgili olarak;

Ödemen kredi kartı ile yapıldı ise;

Siparişin Tamamlanmıştır: E-Posta + SMS

Siparişin Kargoya Teslim Edilmiştir: E-Posta + SMS

Ödemen için havale yöntemi seçildi ise;

Siparişin Alınmıştır: E-Posta + SMS

Siparişin Ödeme Beklemektedir: E-Posta + SMS (Ödeme 2 iş günü içinde gerçekleşmez ise)

Siparişin Ödemesi Alınamadığı İçin İptal Edilmiştir: E-Posta + SMS (Ödeme 2 iş günü içinde gerçekleşmez ise)

Siparişin Ödemesi Alınmıştır: E-Posta + SMS

Siparişin Kargoya Teslim Edilmiştir: E-Posta + SMS

Evet, sitemiz üzerinden vereceğin siparişlerin için kurumsal fatura alman mümkün olacaktır. 

Talebin üzerine senin adına kurumsal bir fatura düzenleyebilmemiz için fatura adresi formu üzerinde yer alan Kurumsal Fatura istiyorum seçeneğini işaretlemen ve faturayı kurum adına düzenleyebilmemiz için gereken bilgileri paylaşman gerekmektedir.

Talep ettiğimiz bilgiler aşağıda yer almaktadır.

Vergi Dairesi

Vergi Numarası

TC Kimlik Numarası

Firma Adı kurumsal fatura düzenleyebilmemiz için gereken zorunlu bilgilerdir.

Sitemiz üzerinden zaman zaman ön sipariş çalışmaları yapılabilmektedir. Ancak ön sipariş tüm ürünler için geçerli olan bir uygulama değildir.

Ön sipariş ile sipariş edebileceğin ürünlerin ürün detay sayfasında özel bir bilgilendirme metni ile ön sipariş seçeneği yer almakta ve Satın Al yerine Ön Sipariş Ver butonu ile sipariş süreci başlatılmaktadır.

Ne yazık ki sitemiz üzerinden ürün ayırtmak mümkün değildir. Sepetindeki ve havale ile satın alma gerçekleştirdiysen siparişindeki ürünün/ürünlerin tükenmemesi için sipariş ödemesini gerçekleştirmiş olman gerekmektedir.

Sitemiz üzerinden pazarlama amaçlı olarak gönderilen e-posta ya da SMS yolu ile yapılan kampanya ve bilgilendirme mesajlarını almak istemiyorsan Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden veri izinlerinizi yönetebilirsin.

Siparişin ile ilgili sitemiz üzerinden otomatik olarak yapılan bilgilendirme mesajları kampanya ve pazarlama metinleri olmayıp Veri İşleme ve Kullanma Politikasına uygun olarak gerçekleştirilen bilgilendirme çalışmalarıdır.

Siparişin kargo firmasına teslime hazır olduğunda sipariş onay e-postası ve SMS’i ile bilgilendirileceksin.

Sipariş teslimatının hangi aşamada olduğunu Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sipariş detayınıza bakarak ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak görebilirsin.

Üyelik & İzinler

Sitemize üye olursan kampanyalar, indirimler, fırsatlar ve www.hummel.com.tr ile ilgili haberlerden öncelikli olarak sen haberdar olabilirsin.

Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim başlığı altından kişisel bilgilerini yönetebilir, seni daha yakından tanıyabilmemiz ve sana özel fırsatlar oluşturarak sunabilmemiz için bizimle daha çok bilgini paylaşabilirsin.

Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğun sipariş geçmişine ulaşabilir ve siparişlerinin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarını görüntüleyebilirsin. Teslim almış olduğun siparişinin içerisinden iade etmek istediğin ürün/ürünler ile ilgili olarak iade taleplerini de Siparişlerim başlığı altından başlatabilirsin.

Üyelik > Hesabım > Hediye Kuponlarım başlığı altından hesabını tanımlanmış olan hediye çeklerini takip edebilirsin.

Üyelik > Hesabım > Adreslerim başlığı altından siparişlerinde kullanılmak üzere hızlı adres tanımlamaları yapabilir, tanımlı adreslerin üzerinden düzenleme yapabilirsin.

Sitemize gerçekleştirmiş olduğun bir üyelik kaydın bulunuyorsa öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden kullanıcı giriş bilgilerin ile sitemize üye girişi yapman gerekmektedir.

Üye giriş ekranında girmek zorunda olduğun şifreni hatırlamıyorsan lütfen Şifre Hatırlatma bağlantısına tıkla. Bu ekranda karşına çıkan yönergeleri takip ederek şifreni güncelleyebilirsin.

Eğer kullanıcı girişi yapabilmek için kullandığın e-posta adresini hatırlamıyorsan lütfen hummel Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile 0850 333 63 90 nolu telefon numarası üzerinden iletişime geç. Ekibimiz kullanıcı bilgilerine ulaşabilmen için sana gereken desteği sağlayacaktır.

Tüm bu adımları gerçekleştirmek için sipariş keyfine ara vermek istemiyorsan alternatif olarak misafir üyelik ile alışveriş yapma seçeneğini de kullanabilirsin.

Sitemize gerçekleştirmiş olduğun bir üyelik kaydın bulunuyorsa ancak giriş yapman için gereken şifreni hatırlamıyorsan öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden ulaşabileceğin Şifre Hatırlatma bağlantısına tıklaman gerekir. Sistem sana şifreni yeniden oluşturabilmen için bir e-posta gönderecektir. Bu e-posta üzerindeki yönergeleri takip ederek üyelik işlemlerini hızlıca gerçekleştirebilirsin.

Alternatif olarak misafir üyelik ile alışveriş yapma seçeneğini de kullanabilirsin.

Sitemiz üzerinden siparişlerini Misafir Üyelik seçeneği ile de oluşturmak çok kolay. Eğer siparişini bu şekilde gerçekleştirdiysen alışverişin sırasında paylaşmış olduğun e-posta adresine siparişin ile ilgili bir bilgilendirme postası alacaksın.

Siparişinle ilgili bilgilendirme postasını henüz almadıysan sipariş durumunu takip etmek için sitemiz üzerinde yer alan Sipariş Takip başlığını kullanabilirsin. Bu başlık altından siparişini verirken kullanmış olduğun e-posta adresin ve sipariş numaran ile  siparişinin durumunu sitemiz üzerinden takip edebilirsin.

Siparişinle ilgili herhangi bir bilgiye ulaşamıyorsan lütfen 0850 333 63 90 telefon numarası üzerinden ya da musterihizmetleri@hummel.net mail adresimiz üzerinden doğrudan müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmeni rica ederiz. Ekibimiz siparişin konusunda sana hızlıca destek olacaklardır.

Sitemize üye olmak için kullandığın e-posta adresin ile senin adına özel bir hesap yaratılmaktadır. Adresini değiştirmek istediğinde yeni kullanmak istediğin e-posta adresin ile sitemizde tanımlı bir adres olmaması gerekmektedir. Aksi durumda her iki hesap birbiri ile birleştirilmeyecektir. Bu konuda destek almak için müşteri hizmetleri birimimiz ile iletişime geçmeni rica ederiz.

Müşteri hizmetleri ekibimiz ile 0850 333 63 90 telefon numarası üzerinden ya da musterihizmetleri@hummel.net e-posta adresi üzerinden bizimle iletişime geçebilirsin.

Sitemiz üzerinde üye olduğun esnada oluşturduğun şifreni dilediğin zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsin.

Yaptığın değişiklikler ile ilgili olarak tarafına e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir. Eğer bu bildirimin senin tarafından gerçekleştirilen bir işlem sonrasında geldiğini düşünmüyorsan lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geç.

Müşteri hizmetleri ekibimiz ile 0850 333 63 90 telefon numarası üzerinden ya da musterihizmetleri@hummel.net e-posta adresi üzerinden bizimle iletişime geçebilirsin.

Kişisel verilerinin korunması konusundaki hassasiyetini paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda (“Kanun” olarak anılacaktır) öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.

Kişisel verilerinin saklanması konusunda daha detaylı bilgiye aşağıdaki bağlantı üzerinden ulaşabilirsin.

hummel Kişisel Verilerin Korunması Kanunu / Aydınlatma Metni

Sitemize üye olurken paylaşmış olduğun verilerini dilediğin zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsin. Yaptığın değişiklikler ile ilgili olarak tarafına e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir.

Sitemize üye olurken paylaşmış olduğun iletişim izinlerini dilediğin zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsin.

Pazarlama izinleri sayesinde seni daha iyi tanıyabileceğimiz, sana özel kampanya ve duyurular hakkında seni bilgilendireceğimizi, verilerinizi 3.kişi ya da kurumlar ile senin açık rızan olmadan paylaşmayacağımızı bilmeni isteriz.

Kişisel verilerinin korunması konusundaki hassasiyetini paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda (“Kanun” olarak anılacaktır) öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.

Sitemiz üzerinden vermiş olduğun tarayıcı bazlı “Push Notification” ayarlarını yine kullanmakta olduğun tarayıcının Ayarlar başlığı altından yönetebilirsin.

Ödeme

Sitemiz üzerinden vereceğin siparişlerin için seçtiğin ödeme türüne göre işlem gerçekleştirilmektedir.

Kredi Kartı ile yaptığın işlemlerde seçtiğin taksit seçeneğine göre işlem ücreti kredi kartın üzerinden tahsil edilecektir.

Havale tipi ödemelerinde siparişinin havale ödemesi tarafımıza ulaştıktan sonra siparişin hazırlanmaya başlayacaktır.

Sitemiz üzerinden vereceğin siparişlerin için havale, banka kartı ya da kredi kartın ile işlemler gerçekleştirebilirsin.

Havale ile vereceğin siparişlerinde, havale ödemesini 2 iş günü içerisinde tamamlaman gerekmektedir. 2 iş günü içerisinde tamamlanmayan siparişlerin ne yazık ki otomatik olarak iptal edilecektir.

Havale ile sipariş yaratman durumunda havale ödemesini aşağıda bilgilerini belirtmiş olduğumuz banka hesabına gerçekleştirmeni rica ederiz.

Havale Bilgileri

Hesap Adı: RND Yazılım ve E-Ticaret A.Ş
Banka : Garanti Bankası
Hesap Türü : TL
Hesap No: 6293669
Şube Kodu: 1666
İban: TR02 0006 2001 6660 0006 2936 69

 
Siparişini kredi kartı ile vermek istediğinde Garanti Bankası, Yapı Kredi Bankası, İş Bankası, Akbank, Finansbank, ING Bank üzerinden yapacağın alışverişlerinde 3 taksit seçeneğinden faydalanabilirsin.
 
Hediye çeki/kuponu sahibiysen, ödemelerini bu araçları kullanarak da gerçekleştirebileceğini unutma.
Keyifli alışverişler dileriz.

 

Öncelikle siparişini iptal ettiğin için üzüldüğümüzü belirtmek isteriz. Seni yeniden aramızda görmek bizleri sevindirecektir.

Siparişindeki iade ettiğin ürün/ürünlerin iadesi ödemeyi gerçekleştirdiğin yöntemle tarafına iade edilmektedir. İade sürecinin başlatılabilmesi için ürün/ürünlerin iade depo adresimize ulaşması gerekmektedir. Siparişindeki ürün/ürünler tarafımıza ulaştığında bir bilgilendirme e-postası alacaksın. Bu adımdan sonra ödeme iaden havale tipi ile yaratılmış ise 3 iş günü içerisinde, kredi kartı tipli yaratılmış ise ertesi gün yapılacaktır. 

Ödeme ile ilgili süreçleri bankan aracılığıyla da takip etmen önemlidir. Herhangi bir aksi durum ile karşılaştığında lütfen, 0850 333 63 90 nolu telefon üzerinden bizimle iletişime geç.

Bee Club ile İlgili Sorular

Bee Club program üyeliğin Kayıt Ol, üzerinden giriş kaydı yaptığında aktif olacaktır.

Bee Club ilk alışverişinde sezon ürünlerinde geçerli %15 indirim fırsatı sunar. Alışverişlerinde harcadığın tutarın %5’i honey para puan kazanırsın. Bu puanı hummel.com.tr ve seçili hummel mağazalarındaki alışverişlerinde kullanabilirsin. 1 honey para puan= 1 TL. Ayrıca kişiye özel alışveriş fırsatlarından ilk haberdar olma fırsatını elde edebilirsin.

hummel`dan yapılan alışverişin %5’i kadar honey para puan kazanırsın. Puan kullandığın alışverişlerinden puan kazanamazsın. İlk alışverişinden puan kazanabilmen için Bee Club üyeliğini 24 saat içinde hummel.com.tr`den giriş yaparak aktive etmen gerekmektedir.

Alışverişi tamamlama adımındaki Puan Kullan alanına kullanacağın puan tutarını girerek ya da mağaza kasalarımızda personelimize belirterek puan kullanabilirsin. Kazandığın puanlarını alışverişinden 32 gün sonra kullanmaya başlayabilirsin. Puan kullandığın alışverişlerinde puan kazanamazsın.

Bee Club üyesi olup ilk alışverişini gerçekleştirdikten sonra honey para puan kazanmaya başlarsın. Hesabında biriken puanları hummel.com.tr`den Hesabım sayfasından Bee Club sekmesinden kontrol edebilir ya da hummel mağazalarında kasadan puan sorgulamanı yapabilirsin.

Alışverişlerinden kazandığın puanlarını 12 ay içinde kullanabilirsin.

Ürününü hummel`ın standart değişim politikası çerçevesinde, mağazadan satın aldıysan; Bee Club üyesi mağazalardan birinde iade edebilir veya ürün değişimi talep edebilirsin. Web sitesinden satın aldığın ürünü iade etmek için, sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim adımlarını izleyerek işlem yapmak istediğin siparişi seçmen gerekmektedir. İade ettiğin veya sana ulaşmadan iade olan alışverişten kazanmış olduğun puanlar puan bakiyenden düşülecektir.

Bee Club üyeliği ve honey para puan kişiye özeldir. Hesabında biriken honey para puanlar farklı Bee Club hesaplarına aktarılamaz veya diğer Bee Club hesaplarında biriktirilen honey para puanlar ile birleştirilemez

Bee Club hesapları kişiye özeldir ve Bee Club kampanyaları hesap sahibine özel sunulmaktadır. Kişisel verilerin korunması esası gereği, Bee Club`ın sunduğu faydalardan yalnızca hesap sahibi yararlanabilir.

Bee Club yalnızca gerçek kişilere yönelik bir sadakat programıdır. Şirketler, kurumlar vb. tüzel kişiler adına Bee Club hesabı açılamaz.

Teslimat & Kargo

Sitemiz üzerinden saat 15:00'e kadar vermiş olduğun siparişini aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim etmeyi planlıyoruz.

Siparişin için Hızlı Teslimat seçeneği ile saat 10:45'e kadar vermiş olduğun siparişlerin Kurye Firmasının teslimat lokasyonları için yapmış olduğu planlamaya göre aynı gün içerisinde teslimat adresine teslim edilecektir.

Saat 10:45 sonrası vermiş olduğun siparişlerin ertesi gün teslimat adresine teslim edilecektir.

Hızlı kargo teslimatları aynı gün saat 21:00'e kadar sağlanmaktadır.

Kampanya ve özel indirim günlerinde vereceğin siparişin kargoya teslim süresi değişiklik gösterebilir.

Siparişinin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsin.

Sitemiz üzerinden saat 15:00'e kadar vermiş olduğun siparişin aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilecektir. Satın almış olduğun ürünleri her zaman standart teslimat süresi içinde göndermiş olmayı hedefliyoruz. Ancak bazen beklenmeyen faktörler gecikmeye sebep olabiliyor. Zaman zaman hava koşulları gibi elimizde olmayan sebeplerden ötürü teslimatlarda bir takım gecikmeler yaşanabilmektedir.

Yine Kargo Firması teslimat adres bilgilerine göre bir planlama yaparak teslimat planlamasını gerçekleştirebilir. Bu gibi durumlarda siparişin ile ilgili seni bilgilendirmemiz için 0850 333 63 90 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçebilirsin.

Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsin.

Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde eline ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsin.

  1. Siparişinin standart teslimat süresi içerisinde olup olmadığını kontrol ettiğinden emin olman gerekir. 
  2. Bazı özel ürünler ya da durumlarda teslimat sürelerinde değişkenlik yapılabileceği ile ilgili bilgilendirmeler yer almaktadır. Bu dönemlerden birine denk gelip gelmediğinden emin olman gerekmektedir.
  3. Siparişinin kargo firması üzerinden durumunu kontrol edebileceğini unutma. Siparişinin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan hummel Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsin.

Siparişinle ilgili yaşanan bu gecikmenin normal bir durum olmadığını düşünüyorsan lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz ile 0850 333 63 90 nolu telefon numarası üzerinden iletişime geç, sipariş sürecinle ilgili olarak ekibimiz sana gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.

Sipariş Durumu & Çözüm

  1. Sipariş durumu “İptal Edildi” Siparişin bazı özel durumlarda birçok sebepten dolayı siparişin iptal edilmiş olabilir. Siparişinin iptali ile ilgili olarak sana iptal sebebini açıklayan bir e-posta gönderilecektir.
  2. Sipariş durumu “Sipariş Alındı” olarak görünüyor ve bir güncelleme olmuyorsa; Sipariş ettiğin ürün stoklarda tükenmiş olabilir. Senin için ilgili ürün/ürünleri temin edebilmek için bir araştırma içerisinde olabiliriz. İkinci bir sebep siparişini “Havale” tipi yarattıysan henüz ödemeni gerçekleştirmemiş ya da gerçekleştirdiğin ödeme sistemlerimize işlenmemiş olabilir. Lütfen bu tip durumlarda hummel Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile
    0850 333 63 90 telefon numarası üzerinden iletişime geç.
  3. Sipariş durumu “Sipariş Sevk Edildi" takip kodu “Dağıtımda” olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumda ise; Siparişini ana depodan çıkışı yapılmış ve teslim edilmek üzere kargo firmasına teslim edilmiştir. Kargo firması siparişini sana en kısa süre içerisinde teslim edecektir.
  4. Sipariş durumu “Teslim Edildi" ancak siparişini teslim almadıysan; Siparişin ile ilgili yaşanan bu karışıklık için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Yaşanan sorunu giderebilmemiz için lütfen hummel Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile 0850 333 63 90 telefon numarası üzerinden iletişime geç.
  5. Siparişinde, sipariş etmediğin ürünleri teslim aldıysan; öncelikle yaşanan bu aksaklıktan ötürü üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Siparişinin paketlemesi aşamasında bir karışıklık söz konusu olmuş olabilir. Bu sorunu giderebilmemiz için lütfen hummel Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile 0850 333 63 90 telefon numarası üzerinden iletişime geç.

Sitemiz üzerinden vereceğin siparişlerin için sabit bir teslimat ücreti ödeyeceksin. 400 TL ve üzeri alışverişlerinde senden bir teslimat ücreti talep etmiyor olacağız. Bu tutarın altında kalan sipariş işlemlerinde standart teslimat bedeli tahsil edilecektir.

Teslimat Opsiyonları

Standart Teslimat: 35.90 TL

Kurye ile hızlı teslimat: 100 TL

Evet, teslimat ve fatura adreslerin birbirinden farklı olabilir. Tek yapman gereken sipariş esnasında “fatura adresim teslimat adresim ile aynı olsun” kutucuğundan işareti kaldırmak ve yeni bir fatura adresi girmektir. Bu şekilde fatura üzerinde yazan adresin ile sipariş ettiğin ürünün/ürünlerin teslim edileceği adresler farklı olacaktır. 

Faturanı farklı bir adrese yönlendirme seçeneğimiz ne yazık ki bulunmamaktadır.

Sitemiz üzerinden oluşturmuş olduğun siparişlerin ile ilgili olarak tarafınıza SMS ve e-posta iletişim yöntemleri ile bilgilendirme gerçekleştirilecektir.

Siparişinin teslimat durumunu SMS ve e-posta üzerinde yer alan yönergeleri takip ederek ya da sitemiz üzerinden Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak takip edebilirsin.

Eğer sitemize üyeliğin bulunuyorsa üye girişi yaparak Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğun sipariş geçmişine ulaşabilir ve siparişlerinin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturanı görüntüleyebilirsin.

İade Politikası

Siparişini iptal etmek istemene üzüldüğümüzü iletmek isteriz.

Siparişini verdikten sonra siparişten vazgeçtiysen siparişini iptal edebilmek için müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilir ve iptal talebini, nedeni ile birlikte kendilerine iletebilirsin. Ekibimiz sipariş iptali sürecinde sana yardımcı olacaklardır. Siparişinin iptal edilmesi işlemi müşteri hizmetleri birimimiz tarafından hızlıca tamamlanacak ve para iaden ödemeyi gerçekleştirdiğiniz yöntem ile kredi kartınıza, banka hesabınıza ya da hediye çeki olarak tarafına yapılacaktır.

Müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmek için 0850 333 63 90 nolu telefon numaramızı ya da sitemiz üzerinde yer alan iletişim formumuzu kullanabilirsin.

Siparişindeki ürün veya ürünleri iade etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsin.

Uzak Mesafeli Satış Sözleşmesi üzerinde yazıldığı şekilde iade etmek istediğin ürünlerin için Cayma Hakkı'ndan doğan iade talebinizi 14 iş günü içinde oluşturman gerekmektedir. 30 iş günü içerisinde de iade taleplerin bize iletmen durumunda işleme alınacaktır.

  1. Sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından işlem yapmak istediğin siparişi seçmeniz gerekmektedir.
  2. Siparişte iade etmek istediğin ürünün hemen altında, iade et butonuna bastığında beliren alanda iade nedenini seçerek iade kodunu oluşturmalısın.
  3. Sana siparişinle gönderdiğimiz fatura üzerine talebini yazarak iade etmek istediğin ürünü faturasıyla birlikte paketleyip kargoya teslim edebilirsin.
  4. MNG Kargo görevlisine önce 908821556 kodunu, ardından iade et butonu ile aldığın siparişine özel iade kodunu vererek ücretsiz gönderim yapabilirsin.
  5. Müşteri Hizmetleri telefon numaramız 0850 333 63 90 üzerinden müşteri hizmetleri ekibimizle iade ile ilgili talebin hakkında görüşebilirsin, ekibimiz sana yardımcı olacak ve gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.
  6. Müşteri Hizmetleri ekibimize 0850 333 63 90 numaralı hattımızdan ulaşarak iadenle ilgili tüm talepleriniz hakkında destek alabilirsin. Ekibimiz sana yardımcı olmaktan ve gerekli yönlendirmeleri yapmaktan memnuniyet duyacaktır.

Siparişlerindeki ürün/ürünler iade depomuza ulaştıktan sonra bir takım kontrollere tabi tutulmaktadırlar. Siparişindeki ürünün/ürünlerin yeniden stoklara alınabilmesi için bu temel kontrollerden geçmesi gerekmektedir. Siparişin ile ilgili ürün iadesi kabul bilgilendirmesini aldığında ürün/ürünleri için iade süreci başlatılmaktadır.

Para iadesinin gerçekleştirilmesi süreci yaklaşık olarak 2 iş günüdür. Ödeme iadesi, ödemenin yapıldığı yöntem ile gerçekleştirilmektedir. Bu süreç banka kaynaklı nedenlerden dolayı 3-4 iş gününü bulabilmektedir. Ödemelerin ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsan sana yardımcı olabilmemiz için 0850 333 63 90 nolu telefon üzerinden müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmeni rica ederiz.

Sipariş iadelerini gerçekleştirirken herhangi bir ücret ödemeyeceksin. Siparişlerin ile ilgili iade süreçlerini MNG Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsin. Farklı bir kargo firması ile anlaşmamız bulunmadığından dolayı gönderimlerinde herhangi bir gönderi ücreti ödememek adına gönderilerini MNG Kargo Firması ile gerçekleştirmen gerekmektedir.

Sitemiz üzerinden satın aldığın ürün/ürünler sadece internet operasyonu tarafından iade olarak alınabilmektedir. Mağazalar üzerinden ne yazık ki iade kabulü gerçekleştirilememektedir.

Sitemiz üzerinden satın almadığın ürün/ürünler için iade kabulü internet operasyonu tarafından gerçekleştirilememektedir. Ürün/ürünleri satın aldığın kanal üzerinden iade yöntemine başvurman gerekmektedir.

İade edilen ürünün/ürünlerini depomuza ulaşma süresi, sen gönderimi gerçekleştirdikten sonra 2-5 iş günüdür. Maalesef, gönderdiğin iade ürünlerinin elimize ulaşma süreci bizim kontrolümüzde değildir.

Gönderdiğin iade ürün/ürünler depomuza ulaştığında, ürünleri teslim aldığımıza dair e-posta ve SMS bilgilendirmesi tarafınıza gerçekleştirilecektir. Bu süreçten sonra iade sürecin başlatılacak ve süreç boyunca tarafına bilgilendirmeler yapılacaktır.

Öncelikle eğer ürünler yetkili bayilerden alındıysa ürün/ürünleri satın aldığın bayi ile iletişime geçmelisin. Bu durumda yetkili bayinin iade koşulları geçerli olacaktır. Ürün/ürünler belirtilen iade süresi içerisinde teslim edilmelidir. 

Ürün/ürünler online satın alındıysa, online değişim koşullarına göz atabilirsin.

Bu koşullar ise;

Kullanılmamış ve giyilmemiş olmalı.
Orijinal paketinde olmalı.
Orijinal etiketler yerinde olmalı.
Aksesuarlar tam ve orijinal paketinde olmalı.

Sitemiz üzerinden gerçekleştirdiğin alışverişe konu olan tüm ürünün/ürünlerin iadesi gerçekleştirildi ise kargo masrafı için para iadesi alabilirsin. Ancak siparişin bir kısmını iade ettiysen kargo ücreti için bir iade durumu söz konusu olmamaktadır.

Siparişinde yer alan ürünü/ürünleri MNG Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsin.

İade için herhangi bir kargo ücreti ödemene gerek bulunmamaktadır.

Alıcı: RND E-Ticaret ve Yazılım A.Ş. İade Deposu İade Deposu

İade Adresimiz: Hamidiye Mahallesi, Soğuksu Caddesi, No:5, Özer 2 İş Merkezi, KAĞITHANE / İSTANBUL

Siparişindeki bir ürünün beden, renk ya da farklı bir ürün ile değişimini talep etmen durumunda, öncelikle müşteri hizmetleri birimimiz ile iletişime geçmeni rica ederiz. Müşteri hizmetleri ekibimize hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında ulaşabilirsin. Müşteri hizmetleri ekibimize ulaşabileceğin telefon numarası : 0850 333 63 90

Müşteri hizmetleri ekibimizin seni yönlendirmesi ile öncelikle değişimini gerçekleştirmek istediğin ürünlerin iade koşullarına uygun olup olmadığını kontrol ederek, iade kuralları gereği fatura, iade sebebinin açık beyanı ve imzan ile birlikte kargo firmasına teslim edilmek üzere ürünlerin paketlenerek hazırlanması gerekmektedir.

MNG Kargo firması ile ürünlerini karşı ödemeli olarak iade depomuza gönderebilirsin.

İade Depo Adresimiz : Hamidiye Mahallesi, Soğuksu Caddesi, No:5, Özer 2 İş Merkezi, KAĞITHANE / İSTANBUL

Değişim yapılması için iletmiş olduğun ürünler depomuza ulaştığında, ekibimiz tarafından incelenecek, iade kurallarına uygun olması ve değişim işlemini gerçekleştirerek yeniden satın almak istediğin ürünün stoklarımızda bulunması durumunda yeni ürünün teslimat adresine gönderilmek üzere sevk edilecektir.

Arada ödeme farkı oluşması durumunda yeni ürünün gönderilebilmesi için aradaki ödeme farkının gerçekleştirilmesini beklememiz gerekecektir. Aradaki ödeme farkının gerçekleştirilmesine kadar geçen süre içerisinde satın almak istediğin yeni ürünün stokları tükenir ise iade politikası işleyecek ve depomuza göndermiş olduğun ürünün bedeli tarafına ödeme iadesi olarak gerçekleştirilmiş olacaktır. Stoklarımız değişim işlemi süresince rezerv edilmemektedir. Bu nedenle yaşanabilecek stok yetersizliği durumundan firmamız sorumlu değildir.